Dersin Adı | İletişim Kampanyası Projesi |
Kodu | Yarıyıl | Teori (saat/hafta) | Uygulama/Lab (saat/hafta) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
PRA 436 | Bahar | 5 | 2 | 6 | 12 |
Ön-Koşul(lar) | Yok | |||||
Dersin Dili | İngilizce | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin Düzeyi | - | |||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıProblem çözmeSoru & CevapKritik vermeJüriSimülasyon | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders sayesinde öğrenciler, kapsamlı bir iletişimi planı oluşturacak ve plan oluşum sürecindeki kararlar, konular ve aktiviteler hakkında farkındalık kazanacaklardır. Bu plan, şirket, örgüt ve bireyler tarafından yapılacak olan ürün, hizmet ve fikir tutundumasında yardımcı ve yönlendirici rol oynamaktadır. |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Öğrenciler kendilerine verilen briefler üzerinden iletişim projeleri hazırlayacaktır. Öğrenciler gruplar halinde çalışacaklardır. Projelere ek olarak, örnek çalışmalar olarak verilen çeşitli kampanyaları eleştirel gözle analiz edecek ve değerlendireceklerdir. Proje teslim tarihleri dönem içinde duyurulacaktır. Her grup, öğretim elemanları ile randevulaşarak proje desteği alacaktır. |
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | |
| Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Dersin tanıtımı | İletişim projelerine genel bakış |
2 | Proje briefi | |
3 | Birinci proje için görüşmeler | Brief için takımların, takım liderlerinin, ajans baskanlarının belirlenmesi, ajans brosürü olusturma.Müsteri temsilcileri tarafından hazırlanan debrieflerin sunumu |
4 | Birinci proje için görüşmeler | Brieflerin ve debrieflerin hazırlanması |
5 | Birinci proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
6 | Birinci proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
7 | Birinci proje sunumu | Değerlendirme rapor üzerinden yapılacaktır |
8 | İkinci proje için görüşmeler ve Bireysel ödev açıklaması | Brieflerin ve debrieflerin hazırlanması |
9 | İkinci proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
10 | İkinci proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
11 | İkinci proje sunumu | Değerlendirme rapor üzerinden yapılacaktır |
12 | Üçüncü proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
13 | Üçüncü proje için görüşmeler | Taktiklerin sunumu |
14 | Üçüncü proje sunumu | Değerlendirme rapor üzerinden yapılacaktır |
15 | Proje çıktılarının gözden geçirilmesi | |
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | Öğretim üyesi tarafından dönem içinde belirtilecek olan örnek olay metinleri, makale ve diğer metinler |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım | 1 | 10 |
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||
Portfolyo | ||
Ödev | 1 | 20 |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||
Proje | 2 | 70 |
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | ||
Final Sınavı | ||
Toplam |
Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | ||
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) | 16 | 7 | 112 |
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) | 16 | ||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 16 | 3 | 48 |
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||
Portfolyo | |||
Ödev | 1 | 20 | |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||
Proje | 2 | 60 | |
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | |||
Final Sınavı | |||
Toplam | 300 |
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | * Katkı Düzeyi | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest